Magazin szerkesztés | Arculattervezés, kreatív grafika, webdesign, könyv tördelés, DTP

PEZSGŐ KOMMUNIKÁCIÓ

CÉGEN BELÜL & KÍVÜL IS MAGAZINNAL

„Ma mindenki csak online olvas, ott is csak keveset.” Hallani egyre többször, egyre több embertől, pedig ez egyszerűen nem igaz. Rengeteg embernek már elege van az örökös monitor nézésből, hiszen monitort bámulunk, ha dolgozunk, ha szórakozunk, ha tanulunk. Sokan még szeretik a papír illatát, azt hogy meg lehet tapogatni, meg lehet fogni, lehet lapozni és többször bárhol neki lehet fogni az olvasásának.

Online mikor mész vissza elolvasni egy cikket, mikor kezdesz bele újra és újra egy tartalom elolvasásába? Na jó, ha az olyan fontos és jó, persze visszamész, előveszed újra, de ez egyáltalán nem jellemző.


Szeretnéd felpezsdíteni a kommunikációdat?

Szeretnél egy olyan kommunikációs eszközt, ami segítségével a kapcsolatot fogod tartani az összes munkatársaddal? Számodra sem ismeretlen a céges hírlevél vagy belső magazin? Sokan használják, de mégsem elegen. Többen gondolkodnak a bevezetésén, de csak kevesen szánják rá az időt és a pénzt.
Belső újság, nyomtatott hírlevél, egy speciális terület magazinja, de akár egy online magazin a könyv mellett az egyik legjobb PR fogás, ami lehet egy egyszerűbb ingyenes vagy egy igényes előfizetéses magazin.

MINDEHHEZ MI SZÜKSÉGES?

Egy szerkesztő, hiszen valakinek össze kell fognia a projektet (belsős, ha már része volt hasonló munkában, vagy külsős, ha a cégen belül ezzel nem szeretnél foglalkozni)

Szövegíró, hiszen nem árt, ha könnyen olvasható, tartalmas és érthető egy cikk. (Van ahol a munkatársak írják a cikkeket és egy szerkesztő alakítja készre.)

Egy piaci bevezetéshez elengedhetetlen marketing terv, illetve lapterv, üzleti terv, (belsős hírleveleknél természetesen csak pénzügyi tervezés szükséges).

Egy nagyon jó tördelő, kiadványtervező csapat és egy megfelelő nyomda.
Ha online terjeszted a magazint, ezt is megspórolod.

Kitartás és elszántság, mert azért munka nélkül ez sem megy.

Nyomtatott magazin kiadójaként a legnagyobb kihívást mindig a grafikusok nyelvének megértése jelentette: számunkra a végeredmény a lényeges, és a kéréseket csak saját, nem szakmai nyelvünkön tudjuk megadni. Az Infoartnetnél végre nem szótárral kell dolgoznunk: a mi szakmaiatlan, laikus megfogalmazásunkból értenek és úgy válaszolnak, hogy mi is megértsük. Nem várják el, hogy mi találjuk ki, hogyan fog szépen mutatni valami, önállóan is kellő kreativitással dolgoznak, és az általuk létrehozott munkákban a tehetséget is látjuk. Szeretünk velük dolgozni.

Sipos Zoltán

marketingszoveg.com

Miért lehet ez fontos számodra?

Unod már, hogy mindig mindent egy körlevélben, e-mailben kell elküldened, hogy a céged minden dolgozója értesüljön a fontos céges eseményekről, hírekről, amiket persze senki nem olvas el, vagy magára nézve nem tart fontosnak?

  • Ha a dolgozók száma elért egy bizonyos szintet, ami már kommunikációban nehezen követhető, készíts egy belső újságot és a problémák megszűnnek létezni.
  • Ha kellene egy tényleg ütős marketingeszköz, amit mindig mindenhol elismernek, készíts egy saját magazint a piacod számára, ami lehet online, de akár nyomtatott újság is. Ma még nem használják sokan.
  • Ha már régóta tervezel egy magazint elindítani.

Sok magazin létezik kis hazánkban. Vannak kifejezetten jók, szépek, de sajnos látni olyanokat is, amik rosszul szereztettek, viszont a tartalma rendben van, vagy a kialakítás minősége problémás. Alapvető hiányosságok jelentkeznek ezekben a kiadványokban, de ezeket könnyű orvosolni.

Mik lehetnek ezek?

  • Nem átgondolt, nem megfelelő szerkesztés.
  • Nem jogtiszta, nem megfelelő minőségű képek.
  • Átgondolatlan, átláthatatlan tördelés, ami miatt a fontos információk nehezen jutnak el az olvasókhoz.
  • Rossz színhasználat.
  • Gyenge tipográfia (íráskép).

Ne hagyd, hogy magazinod kontárok kezébe kerüljön,
hiszen ezzel céged jó híre kerül veszélybe!

Válassz olyan tördelőt, kreatív szerkesztőt, aki szívét lelkét beleadja a magazinodba. Elolvassa a cikkeket és oda tesz kiemelést ahová kell, olyan grafikai elemeket használ, amelyek harmonikusan illeszkednek egymáshoz, olyan tipográfiát használ, ami támogatja az olvasást. Nem hátráltatja, egyszerűen jó lesz ránézni a magazinodra. Az első sorokban kiemeltem milyen jó néha papíron is olvasni, de azért nem zárjuk ki az online teret sem, hiszen egy pdf-ben egyszerűen, minden probléma nélkül terjeszthető egy újság, akár cégen belül, de akár azon kívül is. Ha nem szükséges nagy példányszám, egy digitális nyomda 10, 20 vagy 100 példányban is elkészíti számunkra hasonló minőségben, mint ahogyan tenné azt egy nagy nyomda. Mindezt költséghatékonyan és villámgyorsan.

Neked való a szolgáltatásunk, ha:

  • szakértő vagy, és szeretnél egy kitűnő marketing-eszközzel berobbanni a köztudatba
  • könyvet már írtál, így egy következő szintet szeretnél átugorni, és ezt rendszeresen szeretnéd
  • egy olyan PR eszközt keresel, ami edukál, építi a brandedet, sok helyen használható (pl. listaépítésre, kiállítások értékes anyagaként, vevőszerzésre, meglévő ügyfelek kapcsolattartására, stb.)
  • egy olyan vállalkozást vezetsz, ahol a munkatársak száma (kb. 100 felett) már nehézzé teszi a mindennapi kommunikációt, viszont szeretnéd akár egy belső hírlevéllel tájékoztatni kollégáidat a cég fontos eseményeiről
Ha értékes a magazinod tartalma és jól használod ki lehetőségeit, nagy segítségedre lesz a céged fejlődésében.

Dolgozzunk együtt a magazinodon!
Kérj tanácsot, vagy akár azonnal ajánlatot!

“Ha valaki felajánl egy helyet egy űrhajóban, meg ne kérdezd, hogy hová! Csak ülj be, és repülj.” – Sheryl Sandberg

Az alábbi linkre kattintva végignézheti eddigi munkáinkat a teljesség igénye nélkül, de rendszerezve.

Pin It on Pinterest

Share This