LEGYEN VÁLLALKOZÁSÁNAK

BRAND BOARDJA

Brand Board – Mert minden kisvállalkozónak kell arculat?

Fontos a megjelenésed és fontos a céged megjelenése is. Egy pillanat alatt dől el, hogy valakiből érdeklődő válik, vagy továbbáll, legyen ez a szórólapod, az üzleted, kiállítás, vagy a weboldalad.

A Brand Board egy egyszerű, de nagyszerű segítség a számodra, hiszen egyszerűen tálalja arculatod főbb irányvonalait. Tedd ki a falra, mert még mutatós is, azonkívül, hogy hasznos! Elsősorban kis vállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak, online vállalkozóknak ajánljuk. A nagyobbak már inkább egy arculatban gondolkodjanak, nekik ez az információ már kevés.

Az alapokat jeleníti meg vizuálisan, minden mellébeszélés és sallang nélkül. Nincs oldalakon átívelő szöveg, szabályrendszer, csak az alapok. Ha bármilyen grafikussal dolgozol, annak ez már akkora segítséget jelent, hogy nem fog mellényúlni, ha tervezésről van szó, sőt kérdezni is nagyon keveset fog. Szeme előtt lesznek a legfontosabb információi rólad, a logód, a színek, hangulatképek, az ízlésed és minden, ami a grafikához szükséges.

EGYSZERŰ ÉS NAGYSZERŰ ESZKÖZ

MIT TARTALMAZ EGY BRAND BOARD?

Egy kisvállalkozásnak is sok helyen kell helytállnia manapság, ezért néhány vizuális elemet, hangulatot mindenképpen meg kell határozni, hogy mégis egy egységes képet fessen az egész. Az elemek a következőek lennének:

A céged logója

Több verzióban, több felhasználási területtel, mert egy változatban sohasem elég egy logó. Ma egy logónak nagyon sok helyen kell megjelennie, pl. mobilon, weboldalon, PR terméken, autón, hirdetésben. Mindenhol más feltételeknek kell megfelelnie, ezért létezik több formában.

\

Színpaletta

Képek, mintázatok meghatározása, amivel a grafikus dolgát (pl. hirdetés tervezés) nagyon megkönnyíted, hiszen ha látja az ízlésedet nem fog más irányba elindulni. Ha létezik, akkor a szlogen feltüntetése és annak a grafikai megvalósítása is szerepeljen.

Névjegykártya

Levélpapír, boríték akár e-mail aláírás, a lenti magazin már túlzás, de akár az is.

{

Tipográfia

A betűkészlet és azok használata a címeknél, a szövegeknél, esetleg díszesebb feliratoknál.

INSPIRÁCIÓK, MINTÁZATOK, HÁTTEREK ÉS GRAFIKAI KIEGÉSZÍTŐ ELEMEK

LOGÓVARIÁCIÓK

EGYSZERŰ, HATÉKONY, SZÉP ÉS HASZNOS

Ennél több nem biztos, hogy szükséges egy induló vállalkozásban vagy egy olyanban, amelyik egy picit frissíteni szeretnének a megjelenéseinken.

Ha szükséges azonban ezt ki is lehet egészíteni, hiszen a cég fejlődésével előjöhetnek olyan nem definiált elemek szerkesztésének az igénye, ami indulásnál még gondolatban sem született meg.

NÉVJEGYKÁRTYA, LEVÉLPAPÍR

SZÍNEK

Mik lehetnek ezek:

  • Szlogen: Mert egy jó szlogen felér egy kitöltött lottószelvénnyel, csak még azt nem tudod, hogy nyerő, vagy csak egy papír fecnit tartasz a kezedben. A lényeg hogy a Brand board keretébe teljes mértékben belefér az, hogy meghatározzuk magát a szlogent és annak megjelenését a logó mellett és megtaláljuk az arculatban a kitüntetett helyét.
  • Kiegészítő színek: Nem lehet mindent egy-két színnel felépíteni, mert egy idő után unalmas tud lenni, ezért olyan színeket kell meghatároznunk, amik kiegészítik az alapszíneket, azokhoz illőek és szabadon használhatóak az arculatban.

Ha ezeken az elemeken túlmutatóan kell tervezni, illetve bemutatni, az már meghaladja a Brand board kereteit. Az elemek és az igények az idő előrehaladtával fokozatosan fejlődnek, beérnek, és ez elkerülhetetlen egy fejlődni akaró cégnél. A következő lépés az arculat. Első körben kicsiben, majd egyre több elemmel bővülve és szabályozva.

Ha érdekel a fejlődés és a további gondolatok, akkor az arculatról az arculattervezés menüpontban olvashatsz többet.

Dolgozzunk együtt, mert ha nem változol akkor minden marad a régiben és semmi nem változik körülötted. Tedd meg az első lépést!

12 + 6 =

“Nem számít, milyen lassan mész, amíg nem hagyod abba.” – Konfuciusz

Az alábbi linkre kattintva végignézheti eddigi munkáinkat a teljesség igénye nélkül, de rendszerezve

Kövess minket a közösségi médiák egyikén

Pin It on Pinterest

Share This